Změna velikosti písma

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31
Bukovská setkání
1
2
Balení nestandardních učebnic a sešitů v knihovně
3
Balení nestandardních učebnic a sešitů v knihovně
4
Balení nestandardních učebnic a sešitů v knihovně
5
Balení nestandardních učebnic a sešitů v knihovně
6
Balení nestandardních učebnic a sešitů v knihovně
Bukovská pouť
Rocková pouťová zábava
7
Bukovská pouť
8
Bukovská pouť
9 10 11 12 13
Kino pro děti - Psí veličenstvo
14
Výstava obrazů Dany Markové
15
Divadlo pro děti ve Hvozdně
Pohádkové rozloučení s prázdninami
Výstava obrazů Dany Markové
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
Klubíčko - dětský klub pro nejmenší
26 27
Kino pro děti - Dumbo
28
Víkendové tvoření - plstění ovčí vlny
29
30 1 2
Čipování psů
3 4 5
Posvícení v Sedlíkovicích
Posvícení v Radonicích
6
Drobečková navigace

Úvod > Stará struktura nemazat! > Úřad městyse > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí

    8 - 17 hod.

    Středa 8 - 17 hod.
  2. Telefonické podání: pevná linka - 385 726 101
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@dolnibukovsko.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Dolní Bukovsko , Nám. Jiráskovo 67, 373 65  Dolní Bukovsko, případně faxem na číslo 385 726 163.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí

8 - 17 hod.

Středa 8 - 17 hod.

Telefonické podání: pevná linka - 385 726 101
Poštou na adresu Obecní úřad Dolní Bukovsko , Nám. Jiráskovo 67, 373 65  Dolní Bukovsko
Elektronicky na e-mail: podatelna@dolnibukovsko.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: yqvberz
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Dolní Bukovsko , Nám. Jiráskovo 67, 373 65  Dolní Bukovsko
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře

Formuláře obecního úřadu